سخنی از بزرگان...

چه قدر انرژی می توانید از پنل های خورشیدی روی سقف خانه تان دریافت کنید؟

چه قدر انرژی می توانید از پنل های خورشیدی روی سقف خانه تان دریافت کنید؟
مدیر ارشد رایشمند

یکی از مشکلات مربوط به راه اندازی منابع انرژی تجدید پذیر مانند پنل های خورشیدی و یا توربین های بادی این است که دشوار می توان پیش بینی کرد چقدر انرژی تولید می کنند.
در نظر بگیرید تعدادی پنل خورشیدی روی سقف خانه تان نصب کرده اید و می خواهید بدانید چند کیلووات ساعت انرژی تولید می توانند تولید کنند. یک وب سایت جدید پاسخ این پرسش را ساده کرده است. نشانی این وب سایت، renewables.ninja است و می تواند مقدار انرژی تولید شده به وسیله یک پنل خورشیدی یا یک توربین بادی را در هر نقطه جهان محاسبه کند.
در این وب سایت محل زندگی تان را از طریق طول و عرض جغرافیایی و یا با کلیک کردن بر روی یک نقشه مشخص می کنید بعد متوجه می شوید در صورت نصب یک پنل خورشیدی و یا یک توربین بادی چقدر انرژی به دست می آورید. با این ابزار حتی می توانید اندازه و جهت پنل های خورشیدی، یا ارتفاع و نوع توربین بادی را مشخص کنید.
این ابزار در درجه اول برای دانشگاهیان و در صنایع استفاده می شود.
با این حال حتی اگر برنامه ای برای سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر ندارید، می توانید از این ابزار استفاده کنید تا ببینید یک پنل خورشیدی در محله شما چه قدر انرژی می تواند تولید کند. شاید بازدهی یک پنل خورشیدی در محله شما بیش از آن چیزی باشد که تصور می کنید.

چاپ
1638 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x