سخنی از بزرگان...

چگونه یک میلیون دلار به دست آورید؟ قسمت چهارم

چگونه یک میلیون دلار به دست آورید؟ قسمت چهارم

 

کسب و کاری شروع کنیدبله – شما نیاز دارید که کسب و کاری آغاز کنید. در آمریکا, آغاز کردن یک کسب و کار موفق مطمئن ترین و قابل کنترل ترین راه در دسترس برای به دست آوردن یک میلیون دلار ظرف کمتر از 42 سال است. 
در واقع تصمیم به شروع یک کسب و کار ما را به بخش کلیدی گفتگویمان می رساند. امروزه در اقتصاد ما (کشور آمریکا) دو ذهنیت وجود دارد. شما یا می توانید کارمند کس دیگری باشید یا می توانید کسی باشید که دیگران را به استخدام در می آورید. شما می توانید برای یک کسب و کار کار کنید, یا می توانید کسب و کاری برای خودتان داشته باشید. 
لطفاً فکر نکنید که من می گویم "کارمند بودن" چیز بدی است. دلایل خوب زیادی برای کارمند بودن وجود دارد. برای مثال, کارمند بودن یک راه بزرگ برای یادگیری این است که یک کسب و کار چگونه کار می کند به طوری که شما بتوانید کسب و کاری برای خودتان ایجاد کنید. ساده است. شما  نیاز دارید که کارمندی با چنین طرز فکری شوید. 
به عبارت دیگر, شما کار می کنید تا بتوانید رموز کار را یاد بگیرید. وارد کار شوید با هدف یادگیری هر آنچه که احتمالاً می توانید یاد بگیرید. در حالی که دیگری به شما برای آموزش دیدنتان پول پرداخت می کند. [شما از صاحب کار حقوق هم می گیرید]. بسیاری از شرکت های بزرگ حتی برای این واقعیت تبلیغ می کنند. برای مثال, مک دونالد در وب سایتش می گوید: "شما برای رشد کردن تشویق خواهید شد, یاد می گیرید و مهارت هایی را که برای پیشرفت سریع نیاز خواهید داشت همراه با شرکت مک دونالد توسعه می دهید- داشتن چنین تجربه ای با شرکت مک دونالد, یا با یک امتیازگیرنده مستقل یا تقریباً هر شرکت دیگری در جهان در رزومه تان (شرح سوابق) چشمانتان را خواهد گشود." 
اگر این را با یک آموزش عادی دانشگاهی مقایسه کنید, متوجه می شوید که این معامله چه قدر بزرگ است. هنگامی که در دانشگاه هستید برای آموزش دیدن پول می پردازید. هنگامی که یک کارمند هستید, دیگری به شما برای کسب آموزش پول می پردازد. پس این معامله بسیار بهتر است.
حالا فرض کنیم که شما تصمیم به شروع یک کسب و کار می گیرید و برای یادگیری رموز شغلی هم کار کرده اید. اگر این روش را دنبال کنید و با روش خودتان "کسب و کارتان را شروع کنید", آنچه که مردم شما را خواهند نامید این است ... 

 

چاپ
1041 رتبه بندی این مطلب:
5.0

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x