سخنی از بزرگان...

چگونه یک میلیون دلار به دست آورید؟ قسمت هفتم

چگونه یک میلیون دلار به دست آورید؟ قسمت هفتم

"اگر تلاش کنید, به میزانی شانس موفقیت وجود دارد." اگر تلاش نکنید, واضح است که هیچ شانس موفقیتی وجود ندارد. بایستی برای این که برنده شوید وارد بازی شوید.
"آنهایی که به تلاششان ادامه می دهند سرانجام موفق می شوند." این یک واقعیت زندگی است. شانس, ره آورد آماده شدن و همچنین ره آورد پشتکار است.
شما خواهید شنید که مردم می گویند, "از هر 10 کسب و کار نه تا شکست می خورد, پس چرا خود را به زحمت بیندازیم؟" در اینجا جور دیگری می توان به این قضیه نگاه کرد --- شانس موفقیت 10 درصد است. شما نه (9) کسب و کار را شروع می کنید که شکست می خورند و دهمی موفق می شود و شما یک میلیون دلار به دست می آورید. آنها شانس های خیلی استثنایی اند. همین را با یک شرط بندی مقایسه کنید که برای مثال 9,999,999 بلیط از 10,000,000 تا شکست می خورد. با این حال ده ها میلیون نفر قمار می کنند حتی اگر امتیازها به این بدی باشد. شروع کردن یک کسب و کار به سادگی خرید یک بلیت قمار نیست, مطمئن باشید, اما در ذهن خود بسپارید که, "هرچه را تمرین کنید ساده تر به دست می آید."
اجازه دهید تکرار کنم, چون بسیار مهم است: "هرچه را تمرین کنید ساده تر بدست می آید." هرچه بیشتر چیزی را تمرین کنید, آن چیز ساده تر بدست می آید. بازی های ویدئویی را در نظر بگیرید. چند نفر از شما بازی های ویدئویی می کنید؟ هر کسی این بازی ها را انجام می دهد. این را بپذیرید. پس بیایید در مورد "هالو" بگوییم. اولین باری که هالو بازی کردید, چقدر خوب بازی کردید؟ راستش را بگویید. اولین باری که یک بازی ویدئویی انجام می دهید گند می زنید. این در مورد هرچه که برایش برای اولین بار تلاش می کنید صادق است. اولین باری که دوچرخه سوار شدید خیلی خراب کردید. افتادید. و همین طور در موارد دیگر.
پس هالو بازی می کنید و گند می زنید. حالا چی؟ بیشتر بازی می کنید و بهتر می شوید و باز بیشتر بازی می کنید و دوباره بهتر می شوید. تمرین, خوب می کند و این امر در هر امری صادق است.
چه قدر طول می کشد که یک نفر واقعاً در بازی هالو خوب شود؟ صادق باشید. کسی که بازی ویدئویی می کند ممکن است برای خوب شدن در یک بازی 50, 100 ساعت برای تمرین, وقت بگذارد. این یک حقیقت است که درصورتی که بیشتر تمرین کنید, بهتر می شوید و ساده تر به دست می آورید.
پس اولین کسب و کاری را که آغاز می کنید, قرار است خیلی دشوار باشد. شما هیچ چیز نمی دانید. اشتباه هایی خواهید کرد. برای اموری تلاش خواهید کرد که برایتان نتیجه بخش نیستند. اما کسب و کار دومی را که شروع می کنید بسیار ساده تر است و بعدی همچنان ساده تر می شود. همین حالا به "شروع کردن یک کسب و کار" نگاه می کنید و به نظرتان سخت می آید. این به دلیل این است که قبلاً هرگز آن را انجام نداده اید. تمرین نداشته اید. ساده است. تمرین کردن را شروع کنید و آن کار سرانجام برایتان پیش پا افتاده خواهد شد. درست مانند یک بازی ویدئویی.
شما هرگز از تمرین بازی های ویدئویی ثروتمند نمی شوید. عقیده من این است که بازی ویدئویی را متوقف کنید و خودتان را از شر تلویزیون خلاص کنید. آهنگ ها و موسیقی را از روی iPodپاک کنید و به جای آن چند کتاب و سی دی که در مورد شروع کسب و کارها صحبت می کند بخرید. آنها را در iPod تان بگذارید و بارها و بارها گوش کنید. نخستین باری که گوش می دهید, ممکن است معنی زیادی نداشته باشند به این خاطر که همه برایتان تازگی دارد. بار دوم از طریق کتاب معانی بسیار بیشتری دریافت می کنید. و سپس بار سوم خواهید فهمید که چه چیزی دارد اتفاق می افتد. تمرین, عالی می کند.
حالا دارید شروع می کنید که به جایی برسید. برخی گام ها را برداشته اید. دارید درباره شروع کردن یک کسب و کار از کتاب ها چیز یاد می گیرید. بیایید به محیط نگاه کنیم ...

چاپ
1068 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x