سخنی از بزرگان...

جزوه درسی ریاضی عمومی 2

جزوه درسی ریاضی عمومی 2

گردآوری و تدوین: جعفر اوج بگ

بر تمام اساتید و دانشجویان  پوشیده نیست که درس ریاضی 2 دارای حجم بسیار زیاد و مطالب به هم پیوسته ای است که عدم مطالعه بخشی از آن، به معنای از دست دادن همه مطالب بعد از آن موضوع می باشد. از طرفی زمان در نظر گرفته شده کفاف بیان تمام مطالب را نمی دهد، لذا وجود یک جزوه خلاصه و به دور از پیچیدگی های بیانی و اثبات مطالب می تواند بسیار مفید و راهگشا باشد. جزوه حاضر به هیچ عنوان کامل نیست ولی در نوع خود می تواند مفید باشد. اگرچه فهم دقیق مطالب وقت زیاد و تلاش بی وفقه دانشجو را می طلبد اما در مرحله اول مطالعه بیان کلی مساله و آشنایی با شیوه های حل مساله خالی از لطف نیست. نگارش اخیر از 7 فصل تشکیل شده است که تقریباً سرفصل های وزارت علوم را می پوشاند. در آینده انتگرال سه گانه و مباحثی دیگر از آنالیز برداری نیز به آن اضافه خواهد شد.

در اینجا سعی شده که ضمن دسته بندی دقیق موضوعات و بیان مثال ها در حد نیاز از اثبات های طولانی پرهیز شود. دانشجو بایستی ضمن مطالعه جزوه همواره اثبات دقیق مطالب را از منابع موجود پیگیری نماید و آموخته های خود را بر مبنای اثبات های دقیق و روشمند بنا سازد، چرا که نگارنده معتقد است عدم درگیری با مسایل به معنای عدم یادگیری است.

در این جزوه از منابع متعددی استفاده شده است: کتاب های حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس، لیتهولد، پیسکونوف، سیلورمن و منابع فارسی متعددی که به رشته تحریر در آمده اند. ذکر این نکته مهم است که مثال های بیان شده از برجسته ترین مثال هایی است که در اکثر منابع به نوعی بیان شده اند و پاسخ آن ها مناسب ترین و در عین حال ساده ترین راه حل ارایه شده است. 

جزوه تایپ شده و 57 صفحه می باشد. برای دریافت جزوه روی لینک زیر کلیک کنید.

چاپ
18239 رتبه بندی این مطلب:
3.2

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

8 نظر در مطلب "جزوه درسی ریاضی عمومی 2" ثبت شده است

8
3
Avatar image

علیزاده

میخواستم رابطه ی بین مشتق و شیب را از نظر هندسی بدونم میشه برام توصیف کنین؟؟؟ مرسی


2
0
Avatar image

سهیل

سلام / خیلی دنبال جزوه بودم . امیدوارم همینطوری که با این جزوه به من کمک کنید همیشه در زندگیتون موفق و پیروز باشید . ممنون


1
0
Avatar image

هادی

خیلی متشکرم


9
0
Avatar image

بی نام

چه طوری دانلود کنم؟


1
2
Avatar image

مدیر ارشد سایت

در قسمت لینک های بیشتر روی لینک کلیک کنید و یا لینک زیر را در مرورگر خود باز کنید

http://jafar.professora.ir/download/4/884/190/


5
0
Avatar image

محمد

با این حال نیومد برای من


0
1
Avatar image

t.k

آفرین خوبه...


1
0
Avatar image

zahra

چطور میتونم دانلود کنم

بالینکی که قرار دادین چیزی باز نمیشه

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x