سخنی از بزرگان...

پادزهر سیانور را بشناسیم!

پادزهر سیانور را بشناسیم!
مدیر ارشد رایشمند

پتاسیم سیانید یا سیانور که امروزه به عنوان قوی ترین سم دنیا شناخته می‌شود مقدار کم آن باعث مرگ می‌شود. ابتدا فرد مسموم شده سپس طی 15 الی 20 دقیقه بعد از دنیا می‌رود. امروزه پادزهر این سم قوی پیدا شده است. سدیم نیتریت NaNO2 که خودش نوعی سم قوی است!

سدیم نیتریت نوعی نمک به رنگ سفید و بلورهای ریز است که عنوان اکسید کننده قوی شناخته شده و برای محیط زیست خطرناک است. این ماده کودهای شیمیایی به مقدار فراوان وجود دارد موجب آلودگی آب و خاک می‌شود.

در صورت مسمومیت با سیانور, حتما باید همراه با تیو سولفات سدیم مصرف شود.

چاپ
16832 رتبه بندی این مطلب:
3.6

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

3 نظر در مطلب "پادزهر سیانور را بشناسیم!" ثبت شده است

2
2
Avatar image

Tala

👏👏👏


13
2
Avatar image

Salemkar

خدا کنه هیچکسی اینقدر زیر فشار نباشه که بخواد خودکشی کنه مگر آدم های بد


3
0
Avatar image

محسن شمسیان

سیانور را عشق است🥰. تو فرآیند آبکاری طلا از سیانور استفاده میشه،،یه کار دیگه هم انجام میده وَ اون رفع خشکی و شکنندگی طلا هست.یه جا دیگه هم کاربرد داره،که گفتنش🤐کار غلطیه،،ولی خیلی راحت دست به دست میشه،،البته تو بسته و پکهای دُرُست‌درمون،از طریق پوست هم جذب میشه،که‌تشخیص‌ودرمانش کار‌دکترهای طب صَنعَتیه.

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x