سخنی از بزرگان...

مشکلات جنسی مردان قابل درمان است و مهم ترین علل بیماری‌های جنسی کدامند؟

مشکلات جنسی مردان قابل درمان است و مهم ترین علل بیماری‌های جنسی کدامند؟

رئیس بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) شایع ترین مسائل جنسی در مردان را مشکلات زودانزالی و نعوظ دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد از مشکلات جنسی مردان قابل درمان است.

آیتی گفت: مشکلات روحی؛ روانی و دیابت ازعوامل اصلی بروز مشکلات جنسی هستند که برای نمونه مشکلات نعوظ از این عوامل نیز تبعیت می کند.

او با اشاره به اینکه اولین مشکل شایع جنسی در مردان زودانزالی و بعد نعوظ است، ادامه داد: سلامت جنسی در رفتار و استحکام خانواده ها کمک می کند و از بین رفتن آن موجب از بین رفتن مسائل اجتماعی؛ روابط زن و شوهر و گاهی نیز از هم پاشیدن خانواده ها می شود.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار گفت: به طور معمول مردان از بیان مسائل و مشکلات جنسی شان خجالت می کشند و از مراجعه به پزشک نیز خودداری می کنند. به همین دلیل در جامعه صحبت از مسائل جنسی تابو است، اما باید در این باره با فرهنگ سازی مناسب به فکر حل مشکلات اساسی مربوطه درجامعه بود.

وی کرد: بیش از ۹۰ درصد مشکلات جنسی در مردان در همه سنین قابل درمان است که البته مراجعه همزمان و به موقع زن و مرد به پزشک، به طور قطع پاسخ بهتری به درمان می دهد.

آیتی هشدار داد، جدی نگرفتن مسائل جنسی و عدم انجام اقدامات درمانی برای زندگی فردی و زناشویی افراد جامعه عوارض بسیار جدی و مخربی دارد که به همین خاطر باید به این مسایل توجه جدی شود.

 
چاپ
1836 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x