سخنی از بزرگان...

مزیت های گرفتن امتیاز

مزیت های گرفتن امتیاز
مدیر ارشد رایشمند

با توجه به مقاله "فرانچایزینگ چیست" در وب سایت Franchise UPDATE , بیش از 2,500 سیستم فرانچایز یا امتیازی در ایالات متحده با بیش از 534,000 واحد وجود دارد. این حدود 3.2 درصد تمامی کسب و کارها و 35 درصد تمام درآمد بخش خرده فروشی و خدمات در ایالات متحده است.
 
به نظر می رسد که بزرگترین مزیت فرانچایزینگ کاهش ریسکی باشد که شما در سرمایه گذاریتان آن را خواهید پذیرفت. این به خاطر این است که امتیازگیرندگان معمولاً برمی خیزند وسریع تر می دوند و سریع تر سودآور می شوند. این می تواند نتیجه مدیریت بهتر علاوه بر نام مشهور باشد. با توجه به اطلاعات مدیریت کسب و کار کوچک (SBA) Small Business Administration بیشتر کسب و کارهای کوچک به دلیل مدیریت ضعیف شکست می خورند. پس در این قلمرو گزینه فرانچایزینگ بیشترین درخشش را دارد. وقتی یک امتیاز را اجاره می گیرید, درحال اجاره کردن فوت وفن مدیریتی هم هستید.
 
همین طور شما مبادلات بهتری دررابطه با تجهیزات دارید زیراکه شرکت اعطاکننده امتیاز (که از این به بعد به آن فرانچایز می گوییم) می تواند کالاها و تدارکات را در حجم زیاد برای کل زنجیره بخرد.
 
شناسایی فوری از سوی مشتریان هم یک نکته مثبت بزرگ دیگر می باشد. مشتریان با یک چیز شناخته شده بیش از شناخته نشده سروکار پیدا می کنند. فکرکنید: اگر درحال رانندگی در شهری باشید که هرگز قبلاً آن را ندیده اید و امکان انتخاب "مرغ سوخاری بیلی باب" یا یک "مرغ سوخاری کنتاکی" را داشته باشید ترجیح می دهید جلوی کدام یکی توقف کنید؟ تا زمانی که بیلی باب را به عنوان مکانی برای مرغ سرخ کرده نشناسید, ممکن نیست که این احتمال را برگزینید.
 
برای مشتری, مزیت های یک فرانچایز می تواند راحتی شناخت کسب و کار شما باشد.شما می دانید که کیفیت محصول یا خدمت در یک مکان با مکان دیگر قابل مقایسه خواهد بود و شما می دانید که آنها چه دارند. پرسش های مطرح برای شما به عنوان امتیازگیرنده عبارت است از: آیا به دنبال چیزی هستید که منحصراً متعلق به شما باشد؟ یا به سادگی می خواهید کار کنید بدون توجه به اینکه قوانین آن متعلق به دیگری باشد؟
پیش از پاسخگویی به این سؤالات, اجازه دهید که بیشتر وارد جزئیات این شویم که به واقع فرانچایز چگونه کار می کند.

چاپ
1254 رتبه بندی این مطلب:
1.0

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x