سخنی از بزرگان...

سری اول سوالات امتحانی همراه با پاسخ تشریحی

آمار و احتمالات

در ادامه می توانید فایل نمونه سوالات امتحانی آمار و احتمالات را همراه با پاسخ تشریحی دانلود کنید. این سوالات از سوالات پر تکرار امتحانات پایان ترم آمار و احتمالات دانشگاه پیام نور انتخاب و به صورت تشریحی حل شده اند. امید است دانشجویان گرامی با مطالعه آن بتوانند در آزمون نهایی درس موفق باشند. برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید.

چاپ
4191 رتبه بندی این مطلب:
4.4

فایل ها برای دانلود

  • ojb(.jpg, 702 B) - 98 دانلود

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

2 نظر در مطلب "سری اول سوالات امتحانی همراه با پاسخ تشریحی" ثبت شده است

1
0
Avatar image

ع. باقری

سلام خدمت استاد عزیز و بزرگوار.

استاد عزیزم ، بنده دانشجوی پیام نور هستم.

متاسفانه بعضی از کتب پیام نور خیلی خلاصه نوشته شده مثل کتاب جبر1 .

برای رفع این مهم چیکار کنم !؟

باتوجه به اینکه واقعا به ریاضی محض علاقه دارم.

ممنون از جوابت.

شاگرد شما : علی باقری.


1
0
Avatar image

جعفر اوج بگ

سلام دوست عزیز. کتاب های بسیار خوب و کاملی در زمینه ریاضیات به زبان فارسی به رشته تحریر در آمده اند. البته در جند سال اخیر با تلاش های صورت گرفته در سازمان تدوین کتب درسی پیام نور خوشبختانه کتاب های با کیفیت و محتوای بسیار خوب و گاها کتاب های عالی به دانشجویان عرضه می شود. در هر زمینه درسی کتاب های مرجع و شناخته شده ای در بازار موجودند که می توانید با توجه به سطح علمی و پیش زمینه ذهنی و فکریتان نسبت به انتخاب و تهیه آنها اقدام کنید.برای نمونه کتاب جبر هرشتاین، جبر هانگرفورد، جبر مجرد جان فرالی ترجمه دکترعالم زاده(ویرایش جدید) و .... به امید موفقیت روزافزون

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x