سخنی از بزرگان...

بهترین زمان آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین زمان آموزش زبان انگلیسی به کودکان
مدیر ارشد رایشمند

امروزه دانشمندان می گویند بچه هایی که زبان دوم یاد می گیرند هوش اجتماعی بالاتری دارند و در امتحانات ورودی دانشگاه هم موفق ترند…..
بسیاری از کارشناسان بر این باورند هر چه زبان دوم در سنین پایین تری به کودک آموزش داده شود احتمال اینکه کودک در سالهای بعد در یادگیری این زبان موفق تر باشد،بیشتر است.یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین نشان می دهد برخورد اجتماعی کودک بهتر شده و در ارتباط با دیگر بچه ها موفق تر عمل می کند.کودکانی که زبان دوم می آموزند در حل مسائل پیچیده خلاقیت و تبحر بیشتری دارند.
زبانشناسان معتقدند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی به یادگیری زبان دوم بپردازند بهتر می توانند در زمینه تلفظ کلمات به طور صحیح و نزدیک به صاحبان اصلی زبان عمل کنند.مطالعات نشان می دهد که مغز انسان برای رشد زبانی در طی سالهای تولد و بیش از نوجوانی بسیار آزاد است بنابراین بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودک قبل از ده سالگی و زمانی است که کودک هنوز در زبان مادری خود هم پیشرفت چندانی نداشته است.در صورتی که شرایط کسب زبان دوم مهیا باشد کودک می تواند همزمان با زبان مادری خود زبان های دیگر را فرا گیرد.توجه کودک به یک زبان جدید می تواند باعث توجه او به ساختارهای زبان و جمله بندی های بهتراو در زبان مادری شود.
آموزش زبان انگلیسی باید توسط یک متخصص و بر اساس سیستم مناسب باشد. والدین ناآشنا به زبان دوم می توانند با تشویق کودک به یادگیری و حمایت از او علاقه کودک را به فراگیری زبان و فرهنگ دیگر بیشتر کنند.

چاپ
1681 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x