سخنی از بزرگان...

آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید

آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید
مدیر ارشد رایشمند

آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید
بهار در حال قدرت گرفتن است و بسیاری از افردای که آلرژی های بهاری دارند به دنبال آن هستند تا به نوعی از این مشکل دوری کنند. عده ای نیز دچار آلرژی شده اند و وقت برای جلوگیری از آن گذشته است و حال باید دنبال راهی برای مقابله با آلرژی باشند.
استفاده از خوراکی ها و درمان طبیعی آلرژی بهترین تصمیمی است که می توانید بگیرید و برای همین باید از خوراکی هایی که بسیاری از پزشکان همیشه توصیه کرده اند استفاده کنید:
ماست
اولین گزینه ای که باید در فصل بهار به سمت ان بروید و بیش از پیش استفاده کنید ماست است.لبنیات برای از بین بردن آلرژی گزینه های بسیار مناسبی هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید.


ماست با داشتن خواص پروبیوتک می تواند نقش به سزایی در مقابله با باکتری ها و بیماری های مختلف داشته باشد. ماست سیستم بدن را تقویت می کند و یکی از بهترین گزینه های برای مقابل با آلرژِی است.
ادویه
ادویه یکی از بخش های اصلی هر غذایی است و بودن آن در غذا می تواند باعث خوشمزه و خوش طعم شدن غذا شود از این رو باید در همه خوراکی ها به نوعی حضور داشته باشد. در فصل بهار استفاده از ادویه های تند مانند فلفل را بیشتر کنید تا از شر آلرژی ها در امان باشید. غذاهای تند در این فصل گزینه های بسیار خوبی برای از بین بردن آلرژی هستند.
ماهی
گزینه بعدی که باید فصل بهار را با آن همراه کنید ماهی است. وجود امگا-3 در این خوراکی بیش از همه در این فصل به درد شما می خورد جایی که دیگر با خوردن ماهی بسیاری از علائم آلرژی برطرف میشود. در کنار ماهی بهتر است از غذاهای دریایی به طور کلی بیشتر استفاده کنید.
سیب
میوه ها نیز بخش آخری هستند که می توانند به شما در مقابل آلرژی کمک کنند. سیب اولین و بهترین گزینه ای است که می توانید از آن استفاده کنید. روزانه یک سیب از سوی بسیاری از پزشکان برای سلامتی توصیه می شود و در این فصل این توصیه به اجبار تبدیل می شود. اگر واقعا قصد آن را دارید که از آلرژی در امان باشید روزانه یک سیب را فراموش نکنید.

چاپ
1302 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x