سخنی از بزرگان...

تفاوت دو کلمه ی yet و still در زبان انگلیسی چیست؟

تفاوت دو کلمه ی yet و still در زبان انگلیسی چیست؟
مدیر ارشد رایشمند

هر دو به معنی ‘هنوز’ هستند، ولی کاربرد آنها متفاوت است. عبارت Yet در جملاتی به کار می رود که شخصی انتظار چیزی را می کشد یا منتظر چیزی است. این واژه اغلب در جملات منفی به کار می رود. از Still در جملاتی استفاده می شود که چیزی قبلا اتفاق افتاده است و هنوز هم ادامه دارد. Still اغلب در جملات مثبت و سوال ها مورد استفاده قرار می گیرد. مثال : They haven’t arrived yet آنها هنوز نرسیده اند It is still raining هنوز باران می بارد

 

 

هر دو به معنی ‘هنوز’ هستند، ولی کاربرد آنها متفاوت است.
عبارت Yet در جملاتی به کار می رود که شخصی انتظار چیزی را می کشد یا منتظر چیزی است. این واژه اغلب در جملات منفی به کار می رود.
از Still در جملاتی استفاده می شود که چیزی قبلا اتفاق افتاده است و هنوز هم ادامه دارد. Still اغلب در جملات مثبت و سوال ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مثال :

They haven’t arrived yet

آنها هنوز نرسیده اند

It is still raining

هنوز باران می بارد

The book has not been completed yet

کتاب هنوز کامل نشده است

Do you still want to go to China?

هنوزم می خواهی به چین بروی؟ The book has not been completed yet کتاب هنوز کامل نشده است Do you still want to go to China? هنوزم می خواهی به چین بروی؟

چاپ
1758 رتبه بندی این مطلب:
5.0

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x