سخنی از بزرگان...

How To Learn English

How To Learn English
مدیر ارشد رایشمند

هفت قدم مهم برای یادگیری زبان انگلیسی برای افراد مبتدی


1.شما مانند یک بچه زبان را به آرامی یاد بگیرید:اول گوش دادن رایادمی گیرند.دوم صحبت کردن رایاد می گیرند. وسرانجام ،آنها می توانند بخوانند وبنویسند.

2.هرروز به انگلیسی گوش بدهید:به رادیوی انگلیسی زبان گوش بدهید.به تلویزیون انگلیسی نگاه کنید.فیلمهای انگلیسی ببینید.ازدرسهای آنلاین استفاده کنید.

3.انگلیسی رازبان دوم خود قراردهید:مکالماتی انجام بدهید.گفتگوهایی را تمرین کنید.ازمتون ویژه مبتدیان استفاده کنید.

4.داستانهای انگلیسی بخوانید:با کتاب داستانهای کودکان شروع کنید.خوانندگانی راکه زبان دوم آنها انگلیسی است را بیازمایید.تبلیغات علایم وبرچسبهارابخوانید.

5-کلمات تازه را بنویسید:دفترچه لغات تازه داشته باشید.کلمات رابه ترتیب حروف انگلیسی بنویسید.برای کلمات جملاتی را بنویسید.همیشه از یک فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید.

6.یادداشت روزانه به زبان انگلیسی داشته باشید:با یک جمله شروع کنید.چه احساسی  داری؟هوا چطور است؟

امروز چکار می کنی؟فردا جمله دیگر بنویسید.

7.ازیک کشور انگلیسی زبان دیدن کنید. انگلیسی را خیلی سریع یاد می گیرید.بایک خانواده انگلیسی زبان بمانید.صحبتهای آنهارا گوش بدهید.تجربه جالبی خواهید داشت.

چاپ
1792 رتبه بندی این مطلب:
3.4

مدیر ارشد رایشمندمدیر ارشد رایشمند

سایر نوشته ها توسط مدیر ارشد رایشمند
تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

x